.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون امور صنایع وزارت صنعت مطرح کرد
استقبال وزارت صمت از حضور تشکل ها در مراجع تصمیم ساز و تصمیم گیر
نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت، در سلسله نشست های دوره ای با تشکل های تخصصی، نشست مشترکی با سندیکای صنایع کنسرو ایران برگزار و به واکاوی مهمترین چالش های این صنعت پرداخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شاتا، معاون امور صنایع وزارت صمت در این نشست با نگاهی به سیاستگذاری های کلان کشور برای توسعه صنایع غذایی به تبیین شرایط فعلی کشور اشاره و از حضور تشکل ها در مراجع تصمیم گیر و تصمیم ساز وزارت صمت که از دغدغه های این تشکل صنعتی بود، استقبال کرد.

صادقی نیارکی تعامل موثر با تشکل های تخصصی در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی برای دورنمای صنعت را ضروری برشمرد و گفت: اغلب تصمیمات در حیطه صنایع با نظر مشورتی تشکل ها تدوین و به مراجع ذی صلاح ارائه می شود.

معاون امور صنایع وزارت صمت همچنین در خصوص تخصیص ارز مورد نیاز این بخش نیز توضیحاتی ارائه و خواستار بررسی موضوعات ارزی این واحدها در اتاق پایاپای ارزی سازمان توسعه تجارت شد.

وی از نشست مشترک با سازمان شیلات جهت بررسی مشکلات این صنعت در تولید کنسرو ماهی خبرداد و گفت: مواد اولیه مورد نیاز این بخش همانند سایر صنایع در اولویت بوده و در تلاش هستیم این دغدغه با همکاری سایر نهادهای اجرایی مرتفع شود.

صنایع کنسروسازی که ارتباط مستقیمی با صنایع غذایی و کشاورزی دارد، با دغدغه های متعددی در تامین مواد اولیه، افزایش هزینه نهاده های تولید، واردات مواد اولیه و تخصیص ارز رو به رو است و رفع مشکلات این بخش در این نشست مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.